MEDIFIT d.o.o. Dunajska cesta 63, 1000 Ljubljana  

Funkcionalnosti

Nemotena komunikacija s strankami

Avtomatizacija procesov

Večji del procesov komuniciranja s strankami smo uspešno avtomatizirali. Pacienti bodo pravočasno opomnjeni o prihajajočih terminih prek sporočil SMS ali elektronske pošte. V primeru, da se na termin ne morejo oglasiti, ga lahko pravočasno prekličejo.

 

Beleženje klicev

eAmbulanta beleži tudi telefonske klice in vam v primeru neodgovorjenih klicev samodejno ustvari opravilo kot opomnik za povratni klic. Tako ne boste izgubili ali pozabili prav nobenega telefonskega klica več.

Lažje usklajevanje delovne ekipe

Izmenjava urnikov in pregled nad zasedenostjo

Sedaj lahko na enem mestu in brez dodatnega usklajevanja razporedite delovne termine celotne ekipe. Dostopate lahko namreč do svojega koledarja, kjer glede na svojo vlogo in pravice pregledujete in spreminjate koledarje drugih sodelavcev. S kar najmanj truda lahko izvedete opravila, kot so prestavitev termina, zamenjava prostora za opravljanje pregleda, popravke urnikov ali uskladitev koledarjev.

 

Dnevna opravila in zadolžitve

V izogib pozabljenim povratnim klicem, preverjanju in pošiljanju pošte si lahko nastavite opomnike in razporedite dnevna opravila, ki bodo skladna z vašo zasedenostjo. Tako ne boste nikoli več ničesar pozabili in pravočasno opravili tudi najmanjše zadolžitve, ki si jih lahko dodelite tudi znotraj ekipe.

 

Pacientovi podatki in varnost

Pregledna pacientova izkaznica v elektronski obliki

Vsak pacient zahteva celostno obravnavo, ki je mogoča zgolj takrat, kadar imamo na razpolago njegove zdravstvene informacije. S pripadajočimi podatki, dokumentacijo, opravili in komentarji je v eAmbulanti na voljo pacientova izkaznica, ki omogoča celostni pregled nad pacientovim zdravljenjem v vaši ustanovi.

 

Kreiranje listin

eAmbulanta omogoča kreiranje zdravstvene dokumentacije (izvid, fizioterapevtsko poročilo, bela napotnica), ki bo dodana na kartico stranke, z enim gumbom pa jo lahko natisnete ali varno posredujete na elektronski naslov pacienta.  

 

Dodajanje in spreminjanje podatkov ali pooblastil

V vsakem trenutku lahko posodobite podatke ali zabeležite dodatno opombo za naslednjo obravnavo. Tako lahko spremljate pacientovo pot do zdravja korak za korakom na enem mestu. Na željo pacienta lahko omogočite tudi dodatne oblike obveščanja in sporočanja novosti (privolitev za anketiranja, marketinške vsebine, …).

Finančna in poslovna preglednost

Izdajanje računov

Vse račune lahko izdate neposredno iz eAmbulante, saj vključuje davčno blagajno! Če želite prispevati k manjši porabi papirja, lahko račun pošljete svojim pacientom neposredno iz eAmbulante na njihov elektronski naslov.

 

Izpisi in poročila prometa

eAmbulanta nudi izpise prometa za poljubno obdobje poročanja. Ker so poročila vezana na vaše dejanske realizacije, ste lahko prepričani, da lahko v vsakem trenutku pridobite iskane podatke o svojem poslovanju.

 

Poročila o uspešnosti dela

S pomočjo izbranih kazalnikov boste imeli na voljo poglobljen vpogled v uspešnost vašega poslovanja. S prejetimi informacijami boste lahko z večjo suverenostjo sprejemali pomembne poslovne odločitve in pripomogli k uspešnemu trženju svojih storitev skozi promocije ali paketne ponudbe.

 

Brezplačen
14-dnevni preizkus

Z veseljem vam bomo omogočili brezplačno obdobje preizkusa aplikacije.

Izpolnite obrazec, nato pa vas bo kontaktiral strokovnjak za eAmbulanto in poskrbel za vašo brezplačno testno verzijo.